בהסדר עם כללית פלטינום
ומאוחדת שיא

בדיקת ראיה בבית הלקוח

עם השנים מאבדת הראיה שלנו את איכותה, וזה קורה מכל מיני סיבות. לעיתים זה עניין של גיל, לעיתים אלו מחלות שונות ולעיתים גם שימוש לא נכון באמצעי ראיה משלימים שנועדו לשפר לנו את הראיה. לרוב צריכים לגשת לחנות האופטיקה הקרובה כדי לבצע בדיקת ראיה שתעזור לאתר את הבעיה ממנה אנו סובלים. אך ישנם לקוחות שלא יכולים לצאת מהבית ואו מרותקים לבית מסיבות שונות , להם אנחנו מציעים שנגיע אליהם בתאום מראש ונערוך להם בדיקה מקיפה בביתם.

סוגים שונים של בדיקות ראיה

כאמור, ניתן להזמין בדיקת ראייה בבית הלקוח, שעונה על סוגים שונים של צרכים. בדיקת משקפיים למרחק , בדיקת משקפיים לקריאה . בדיקה למשקפיים משולבות כמו מולטיפוקל או בי פוקל. הלקוח מקבל מרשם בתשלום ויכול לבצע משקפיים בחנויות הרשת שלנו ואו בכל מקום שהלקוח בוחר.

אילו יתרונות מציעות בדיקות הראיה הביתיות

יש לא מעט מצבים בהם בדיקת ראיה בבית נדרשת , זה יכול להיות רלוונטי לנבדק צעיר או לנבדק מבוגר. עיקר הסיבה היא הגבלה פיזית שמקשה על הנבדק לצאת מהבית . היתרון בזה שמגיע אופטומטריסט לבית הלקוח . הנבדק נמצא בסביבתו הטבעית לא צריך להזמין מונית או במקרים חמורים יותר אמבולנס בכדי להגיע לבדיקה. לא זקוק למלווים או משפחה שיהיו איתו. האופטומטריסט מגיע עם מיטב הציוד למשך חצי שעה של בדיקה לקבוע את המרשם של הנבדק.

מתגוררים בירושלים ומעוניינים לבצע בדיקת ראיה בבית? אנחנו באופטיקה מני מציעים לכם את השירות עם אופטומטריסטים מורשים בעלי תעודה של משרד הבריאות. נגיע אליכם עד הבית ונבצע את הבדיקה עבורכם. את השירות תוכלו לקבל בעברית, אנגלית, רוסית או צרפתית וליהנות ממענה בהתאמה אישית. לקבלת מידע נוסף, צרו אתנו קשר בטלפון 072-3303311. מוגבל לאיזור ירושלים.

נשמח לעמוד לרשותכם ולענות לכל שאלה.