בהסדר עם כללית פלטינום
ומאוחדת שיא

תוכן עניינים

עדשות מולטיפוקל צייס - ZEISS

את גיל ה-40 עברתם לא מזמן וכבר כמה שנים שאתם מרכיבים משקפי קריאה. רק לקריאה. בזמן האחרון כשאתם נוהגים, אתם לא מצליחים לזהות את המספר של הרכב שמולכם ובטח לא את המודעה שמתנוססת לה אי שם בצומת הבאה. בפעמים הראשונות שזה קורה לכם אתם בטוחים שסתם קמתם עייפים או שאתם עובדים יותר מידי אבל כשזה חוזר שוב ושוב וכשזה קורה גם בסיטואציות אחרות, אתם מבינים שאתם צריכים משקפיים גם למרחק. במקרה כזה, עדשות מולטיפוקל צייס הן הפתרון האידאלי, עדשות איכותיות עם מספר מוקדים, שנותנות מענה למצבים שונים.

אנו באופטיקה מני מתאימים עדשות אלה מאז 1995.
ברשותנו מכשיר של צייס שנקרא איפרופיילר (I – Profiler), בסניף עמק רפאים, שעוזר בהתאמה של עדשות אינדיוידואליות של צייס

עדשות מולטיפוקל צייס – מתאימות למגוון אנשים בעלי שגרת יום שונה

עדשות מולטיפוקל צייס הן אם כן עדשות עם כמה מוקדים – לראייה מרחוק, למרחק ביניים ולראייה מקרוב. יש סוגים שונים של עדשות מולטיפוקל צייס ובבחירת העדשות המתאימות צריך לקחת בחשבון קודם כל את שגרת היום של המשתמש. כך לדוגמה מי שעובד בעבודה משרדית והעיניים שלו מכוונות בעיקר למחשב שמולו ולניירת, יצטרך עדשות מולטיפוקל צייס שונות ממי שעובד בשטח וברוב הזמן צופה למרחקים בינוניים ורחוקים. הפעילות היום יומית היא זו שמכתיבה את מבנה העדשות והאופטומטריסט שישב מולכם עשוי לשאול אתכם לא מעט שאלות בשביל להבין מהם הצרכים שלכם.

עדשות צייס ZEISS - עולם חדש של עדשות

בכל מקום שמכבד את עצמו שעוסק בעדשות מולטיפוקל, ניתן למצוא עדשות מולטיפוקל של חברת צייס. חברת ענק שמוכרת במדינות רבות ברחבי העולם, חברה שרק הולכת וגדלה כבר שנים ארוכות. למה? כי זו החברה עם העדשות האיכותיות ביותר, חברה שמשקיעה משאבים רבים על מחקרים ועל מנת לספק לצרכנים את הטוב ביותר. עדשות המולטיפוקל של צייס מגוונות מכיוון שהן אמורות להתאים ללקוחות בעלי מבנה עיניים ופנים שונים זה מזה, והן אכן עושות את העבודה – הן נוחות לשימוש, איכותיות ותורמות למראה פנים אסתטי ויפה.

לתיאום פגישה או ייעוץ חייגו עכשיו!

עדשות מולטיפוקל צייס

עדשות אופטיות של חברת צייס

אתם כבר לא רואים כל כך טוב את התמרורים בדרכים? מתקשים בקריאה מקרוב של ספרים שפעם הייתם גומעים בשקיקה? מה שאולי בהתחלה יכול להיראות כמו התבלבלות של רגע או חוסר תשומת לב, מתגלה פעמים רבות כבעיה של ממש – בעיית ראייה. כידוע, משקפיים הם הכלי האפקטיבי ביותר שלנו לסיוע בבעיות ראייה, אך באיזה יצרן של עדשות אופטיות כדאי לבחור? אם גם אתם זקוקים לעדשות חדשות או שאתם עומדים בפני הרכישה של המשקפיים הראשונים שלכם, בואו תכירו את חברת עדשות האופטיות הטובה ביותר בתחום.

אודות חברת צייס

חברת צייס (באנגלית Zeiss) היא חברה גרמנית הפועלות בעולמות האופטיקה והעדשות כבר קרוב למאתיים שנה! לאורך כל שנות פעילות החברה הם מקפידים על מתן התוצרים המדויקים ביותר עבור הלקוחות שלהם. מה שהתחיל כבית מלאכה קטן לייצור עדשות מחקר הפך לאימפריית ראייה שמשרתת עסקים רבים ברחבי העולם. לעדשות צייס יש קהל לקוחות נרחב שהולכים אחריהם כבר שנים רבות משום שהם יודעים שזו החברה שתוכל לתת להם את המוצרים האיכותיים ביותר. 

למה דווקא עדשות צייס?

עדשות מולטיפוקל של צייס הן העדשות הטובות בעולם. צייס היא חברה ותיקה מאוד ובעלת שם בתחום, חברה שעוסקת בעדשות בכלל כבר למעלה מ-150 שנה. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על החברה, על הפעילות שלה ועל העבר שלה. היא יצרה את עדשת הטלסקופ הגדולה בעולם ומשנת 1889 היא מספקת עדשות למצלמות המובילות בעולם, מעל ל-200 מיליון אנשים משתמשים בה ואפילו גוגל בחרה בה כזו שתספק לה את העדשות ללוויינים שלה, "אפולו 11" – החללית, נחתה על הירח מצוידת בעדשות מבית צייס ובכלל, זו החברה המוכרת ביותר וסביר להניח שאלו העדשות שיוצעו לכם במידה ואתם צריכים מולטיפוקל.

חברת צייס גם מתאימה את עצמה לעידן הדיגיטלי, עידן בו כולנו בוהים לא מעט במסכים שונים. עדשות המולטיפוקל החדשות שלה – Precision pure הן עדשות שהותאמו באמצעות טכנולוגיית ה-Digital inside שמספקת ראייה חדה בסביבה דיגיטלית

סוגי עדשות צייס

אצלנו תוכלו למצוא מספר סוגי עדשות צייס:

  • עדשות צייס חד מוקדיות- כשמן כן הן, עדשות צייס חד מוקדיות הן עדשות אשר מיועדות אך ורק למוקד אחד לראייה לרחוק או לקריאה. 

 

  • עדשות צייס מולטי-פוקליות- עדשות צייס מולטי-פוקליות הן עדשות שמתאימות לכמה מוקדי ראייה, מרחק ,מחשב וקריאה כך שפציינט לא צריך להחליף כמה זוגות משקפיים בכדי לראות לכל מוקד. את עדשות אלו ניתן להתאים לכל פציינט לחיי השגרה נוחים.
עדשות צייס
  • עדשות צייס ייעודיות לנהיגה- {דרייב סייפ }עדשות צייס ייעודיות לנהיגה מאפשרות לחובשים אותן לראות את הדרך בבהירות ובקלות תוך שהן מווסתות את האור שחוזר אל העיניים במהלך הנסיעה. 

  • עדשות צייס אופיס – עדשות לחדר הנותנות ראיה למחשב , קריאה ועד 2 מטר.

  • עדשות דיגיטל – עדשות לצעירים מגיל 35 ועד 45 הנותנות פתרון למרחק ,קריאה ומחשב . במיוחד לפציינטים צעירים העובדים כל היום מול המחשב. העדשה מתמחה בהקלה על עייפות עיניים בעבודה מול מחשב. ציפויים מיוחדים המפחיתים את קרינת המחשב והאור הכחול שמעייף את העיניים. 

קחו את הזמן להסתגל

מי שלא הרכיב משקפיים מעולם והתחיל להרכיב (משקפיים רגילות) צריך כמה ימים בשביל להתרגל אליהם. כשמדובר על עדשות מולטיפוקל צייס, לוקח עוד יותר זמן להתרגל גם אם לפני כן מרכיבים משקפיים עם מוקד אחד. חשוב להיזהר בשבוע שבועיים הראשונים, אם מתקשים לנהוג אז לוותר על ההגה, ובכלל, להבין שזה לוקח קצת זמן אבל התמורה גדולה מאוד. בסופו של דבר נוחות השימוש בעדשות כאלו עולה על כל קושי ועם עדשות המולטיפוקל של צייס העתיד שלכם יהיה ורוד יותר.

עדשות מולטיפוקל צייס משנות את עולם הראייה לגמרי. הן מאפשרות להתמודד עם קשיי ראייה לטווחים שונים ומייתרות את הצורך להחליף משקפיים ולעשות את זה בצורה מסורבלת ולא יעילה.

שאלות ותשובות נפוצות

יש סיבה שעדשות המשקפיים של החברה נותרו פופולאריות במשך שנים ארוכות כל כך. אחד היתרונות הבולטים של החברה הגרמנית הזו הוא הירידה לפרטים הקטנים. לאורך השנים, הם התאימו את המוצרים שלהם לצרכים של הלקוחות כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את העדשות המושלמות בעבורם. כיום כל עדשות צייס החד מוקדיות והמולטי פוקליות באות עם ציפוי המונע קרינת שמש עד 400 ננומטר בסטנדרט{ טכנולוגיה שלא קיימת בשום חברה אחרת} בנוסף, כדאי לדעת כי החברה מייצרת גם עדשות שאינן לשימוש פרטי, למשל עדשות למצלמות לוויינים של חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מבצעים קנייה איכותית. 

כמובן. אצלנו תוכלו למצוא עדשות צייס מקוריות שעומדות בכל הסטנדרטים של החברה. כל העדשות אצלנו מגיעות ממפעל בעיר אלן אשר בגרמניה.כדאי לדעת כי כל עדשה שיוצאת מהמפעלים שלהם מגיעה עם חריטה ייחודית של האות Z בקצה העדשה, כך שתוכלו לראות את האישור בעצמכם. 

במידה ומדובר בזוג המשקפיים הראשון שלכם, יש להגיע לבדיקה אצל אופטומטריסט. רק לאחר בדיקת ראייה מקיפה נוכל להבין בדיוק מהי בעיית הראייה ממנה אתם סובלים וכיצד ניתן לתקן אותה בצורה המדויקת ביותר. בסוף האבחון נוכל לעבור על מגוון העדשות של החברה ולבחור את הטובה ביותר עבורכם. במידה ואתם רוצים לחדש את המשקפיים שלכם, כל מה שאתם צריכים זה לדבר אתנו.

לא. משום שמדובר בחברה יוקרתית, היא בוחרת בעצמה את החנויות שיכולות לשווק את העדשות שלה ויכולות להציע אותן ללקוחות.